Pirkkeriä on alkanu pohdituttaan mist mää oon oikee kotosi vai ooks mää mistää? Kuuluuks mun olla?:))))

Joo oon syntysin tuolt Turun saaristost yhelt aika ruottalaiselt paikkakunnalt, kaupunkist joka ei oo mistään kohtaan manteret, sin päässe vaa siltta pisi Kirjalasalmesiltta.Et sielt mä alkujaas olen lähtösi sit mää muuti eka miehe peräs Hämmeesee nääs ja opin syömää mustaamakkaraa pipa pääs rotvallinreunal :)))

joo ja seuraavaks oli sit vuoros toi maailman vanhin kaupunki jonka Jumala Loi...ja siel mut opetettin pallimaa lakanat ja

sit tuli uus miäs ja toi mut kottii kyl tee vissii kaik tiärätte mis mää asun Bussi tänne ei voi ajaa ojaa laulo mun suosikki, lemppari idolini.

Ja sit mul on viel juuret tuol pohjanmaalki ja sama esiisä ku Isontalon Antil ja Tauno Palol :) ja siit mää ain rehvastelen kuu mul kerta on sitä rehvakast pohjalais verta suonisain.Enkä mää tierä tartteeks näistkä sukulaisist nii ylppiä plla mut mää nyt vaa olen

Täs tää mun irentiteettini nyt oli koko karuuressas. Hellurei! Huomen nährää ja kuullaa jos ei sitä ennen tulla sokkeiks tai kuuroiks:))))