Tervehdyksen kirjekuori jossa siskoni itse piirtämiä pupuja ja narsissi, tuo isompi pupu oli kuoren sisällä ja peitin sillä osoitetietoni ja oikeassa yläkulmassa on tämä Itellan surullisen kuuluisa postinkulunhidastusmerkki asianmukaisesti "prioritysoiyuna" ja vallanko viikon tämlläkin kertaa matkusti Turun postiterminaalista minulle 70 km päähän. Oujee! taas meni sisko rukka halpaan eli valitsi kalliimman merkin ja sai sillä vähemmän palvelua kuin jos olis valinnu halvemman vaihtoehdon  ni olis varmaan kerenny enne pääsiäistä mulle.Älkää rakkaat ihmiset maksako turhasta,kun tyhjän saa pyytämättäkin ja kakkosposti nyt vaan on halvempi ja nopeempi tai ainaki yhtä nopee kun ykkönenkin kun taas ykkönen on joskus harvoin yhtä nopee kuin kakkonen mutta useemmin paljon hitaampi mut ei juuri koskaan nopeempi. VOITTE VARMAAN USKOO ETTÄ TÄÄ POTUTTAA ERÄSTÄ ROUVAA NYT IHAN SAPETUKSEEN ASTI


Ja sitten siskokullan tekemä suurenmoisen ihana kortti ja hän on tehnyt sen vahingossa mun reseptin mukaan, sillä hän ei mun blogissa käy, ei oo tietsikka ihmisii lainkaan ja niin vai tässä on vaaleenpunasta (ruusu) pitsiä, muotia, vintagee, tekstii ja yllätys joka on samalla toi teksti eli Heli Laaksosen runo joka on valittu mitä ilmeisemmin tekniikalla että siskoni avaa runokirjan satunnaisesta kohdasta ja kirjottaa sen mikä millonkin tulee ja nyt tuli sit vissii tää:
VUORE
Mun vuorek kulkeva
syksyst kevässe
syksyst kevässe

Suvi tule joka kert väli ja sekotta kaik

Kaattaa mairon matkalaukku
astu juur valetul trappul
myllä petatusänky
sano.
             Tosa o
Kiitos Heli ja kiitos sisko, te pelastatte mun synttärit yht varmast ku kevät tule syksy jälkke ja yht varmast ku suvi sotkke munki elämän tulollas