ATC "Muodikas alusasu"

ATC "Kauniit kädet huomataan" VARATTU

ATC "Täydellinen make-up"VARATTU

ATC "Chic"VARATTU

ATC "Talvimuotia" VARATTU

ATC "Muoti eilen ja tänään"

Täs ols nyt aluks nää 6 mut lissäää tulee ku kerkeen. Mul on nykysi aika ussest yöpuku päivä tai jos ny villasukat  ja -pairan siihen lissään ni se on siin ja jos oikke kylmä on ni viel fliishousut. Mun vaatekaapist löytyy pelkästää iänikusii rätei ja lumpui ja sit semmottii heräteostoksii ku on halval saanu mut ei millää saa piretyks ku kottii tulles ova kutistune tai muute vaa muuttune sukkeliks mut ei millä voi heittä pois ku ei koskaa tierä millo sitä kuiteski tarttee vaik lattiarätiks :) Täl viikol mul hajos lemppari takki jonka olin saanu Elloksest eurol ja varmaa oon pitäny sitä viis vuot, se oli kannattava siotus mut ny en sit mistää löyrä uut. Et jos jolakul tätä lukeval on nurkis pyörimäs turhanaikune kaljasaavinpeitto, ohut ja mielelläs musta ni mää ottasin sen mieluust pois nurkist kiirimäst ja voisin siit jotta vaik maksaakki ainaski noi postikulut.Vai tarttiskos mun vaa paikata se vanha, on meinaa takapuolen kohrast hiutunu rikki, ehrottakka millai mä tuunan siit uuren ehjän muoti takin, siin ku on vetskariki viel iha ehjä. Kyl nii vaikkia on vanhast rakkast luoppu.