Osallistuin Vaih-tolan 4#syksy vaihtoon ja sain parikseni Nuppusen. Ja ihanan paketin hän olikin åitisä avustuksella minulle koonnut.

Ylinnä Nuppusen 2v itse tekemä kortti minulle, näkee että pienestä iästä huolimatta askartelua on harrastettu, kiva kortti, kiitos Nuppunen. Alla on herkut jotka menivät heti parempiin suihin nam! Hyviä olivat.

Tässä sitten varsinainen yllätys kokoelma,erilaisia herkullisia teepusseja, heijastin, tosi tarpeellinen näin syksyllä, kiinnitän sen heti työtakin taskuun. oikealla on Nuppusen äidin tekemä (vissiin) pussukka jossa oli pyykkipoikia jotka ovat aina hukassa, mutta nyt niille on oikeen pussi jossa he saavat asua, pojat meinaan :) Pussin väritys on ihan mun lempivärejäni kaikki.Poikien alla on kaksi suloista nalle kynttilää, tuskin niitä raatsii polttaa, ikkunan väliin koristeeksi taidan laittaa.Alla sitten ihana oranssin sävyinen servettipaketti, isoja servettejä piristämään syksyäni, oranssi kuuluu nimenomaan mun syksyväreihini, niistä saa energiaa ja sitten on vielä kokoelma askartelupapereita, kauniita. Aivan hurmaavan ja täysin mieleisen syksypaketin olitte mulle koonneet , kiitos paljon Nuppuselle ja Phedra äidille ja oikein kaunista syksyn jatkoa molemmille!