En sit millään haluis pois täält vuodatuksen blogist, kaik astit pistää hanttii ja kyl mää näit blogejain tääl seuraan ja kaikk voi toimi niiku ennenki paitti mää saan laitettu kuvii vaa bloggerii, hankalaks tää kahdes vuotees makkaamine käy mut minkäs teet.Hankalaa tai mahdotont näit kaikki vuodatuksen vuosii on bloggeriin siirtää ja ainakin täs siirtymävaihees mun täytyy jotenki risteillä mun kaikkien blogien seas ku mikäki risteily alus, olisinks vaik Silja Serenade. Tervetuloo vaa seisovaa pöyttä, kaik herkut on nyt tarjol ja viiniiki saa juor nii pal ku sielu siettä :))

Mää on tänäpä ollu ens aamun töis ja sit olin yhdistetyl seitsenvuotis synttäreil+ äitienpäivil mun synnyinseurul ja nyy mää oon iha förttiströpö taas nii et varrokka aamusse nii mä jatkan sit taas tätä blogiviidakos seikkailuu ja jos mää sit saisin lopukki pimennos oleva korti esil ja jonkimoisse järjestykse. Et ögonplig vaa ja huomisee