Ritu oli vaihtokaverini ja tällaisen ihanan n ostalgisen kortin hän minulle teki. Kortissa piti olla vanha valokuva,suvivirsi,rullalankaa, leikkikalu, lintuhäkki ja postimerkki ja kaikkea tätä löytyy kortista. Erityisesti pidän noista nukenvaunuista ja hauska idea on tuo rullalanka nappeineen. Kiitos Ritu tästä upeasta kortista ja....

näistä ihanista askartelumateriaaleista joista kaikkein mieluisimpia olivat ne pienet vanhanaikaiset kuvat joita ennenvanhaan opettaja antoi ainekirjoituksen inspiraatioksi luulisin. Vasemmassa yläkulmassa on kuori jossa nämä ihanuudet olivat ja super mainio postikortti jolla olen peittänyt osoitetietoni. Se kuvaa niin osuvasti mun tänhetken mielialaani. Mun päässäni liikkuu ajatuksii ees ja taas mut mikkää niist ei tee pesää ja kokoajan mä kyselen just noi"Oliks miul äske joku ajatus?" Tais olla mut se meni jo :)))) Ihanainen Ritu miten osasitkin juur tämän mul lähettää.Se pääsee nyt jääkaapin oveen piristämään päivääni

Tässä on sitten mun Ritulle tekemä kortti.